Forum forum o bollywoodzie Strona G│ˇwna forum o bollywoodzie
Krˇtki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Samej to troche brak motywacji...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum o bollywoodzie Strona G│ˇwna -> Namaste!!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 684
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 19:59, 09 Kwi 2014    Temat postu: Samej to troche brak motywacji...

Blondyna- szukaj orbiego z jakim┼Ť wi─Ökszym ko┼éem zamachowym, tak z 9kg, bo te po 5kg mog─ů by─ç dla Ciebie niestabilne.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po tym tescie jest kilkudniowa przerwa- testy sa sprawdzane.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I faza jest naprawdę smaczna- taka ziołowa Piję 3 razy dziennie, ale o różnych porach Tzn.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
St─Öpniewski na kontroli mnie ola┼é ucieka┼é przede mn─ů i niewiedzia┼é co poradzi─ç , proponowa┼é mi prywatnie.

Kiedy slysze glupawe uwagi, ze tego typu objawy maja kobiety, ktore przywiazuja nadmierna wage do swego wieku i atrakcyjnosci, kobiecosci, to mi sie noz w kieszeni otwiera. [link widoczny dla zalogowanych] Zobaczymy.
Motylku a jak tobie leci ????? I to tez mi sie tam podoba, ┼╝e potrafi─ů odm├│wi─ç zrobienia czegos w czym na pewno ┼╝le bym wyglada┼éa. Szukamy mieszkania lub pokoju do wynaj─Öcia w okolicach Neapolu. Zapraszamy na konsultacje w sprawie redukcji widoczno┼Ťci blizny i jej redukcji. 1 ┼éy┼╝eczka sosu sojowego [link widoczny dla zalogowanych]
jest tyle grubas├│w .. w odpowiedzi na problem przej┼Ťcia z ciemnego koloru na jasny mog─Ö poleci─ç moja ukochana fryzjerk─Ö ,moja kumpela tez mia┼éa taki problem ,mia┼éa prawie czarne w┼éosy a po wizycie u pani Julki ma ┼Ťliczne jasno-bezowe ,bardzo naturalne i bez odcienia ┼╝├│┼étego!!! [link widoczny dla zalogowanych] rne/faq/ Co za masakra. Czuj─Ö, ┼╝e te ─çwiczonka fantastycznie dzia┼éaj─ů zar├│wno na g├│rne jak i dolne mi─Ö┼Ťnie brzuszka. Ja nie mialam kataru ani przeziebienia juz kilka lat i mysle ,ze po glodowkach tak bedzie u Ciebie ,wzmocni sie Twoj organizm. Witaj,olala,przedstawi─Ö Ci w skr├│cie m├│j pobyt w szpitalu.Pierwszego dnia od 7.30 w laboratorium pobrali mi krew na TSH ,MORFOLOGI─ś itd.,itp.,p├│┼║niej EKG i USG tchawicy.W po┼éudnie przyj─Öli mnie na oddzia┼é.Po 16.00 dosta┼éam 1 tabletk─Ö na uspokojenie,wieczorem drug─ů.Liczyli na to,┼╝e b─Öd─Ö spa┼éa i tak przygotuj─Ö si─Ö do operacji,ale nic z tego - zasn─Ö┼éam ok.1.00 Rano,minimalnym ┼éyczkiem wody popi┼éam moje lekarstwa.Po 7.00 dosta┼éam niebiesk─ů koszul─Ö i mia┼éam si─Ö przebra─ç (sz┼éam pod n├│┼╝ jako druga).Koszula d┼éuga,z d┼éugimi ,zako┼äczonymi mankietami r─Ökawami.Nikt si─Ö nie pyta┼é, co mam pod spodem )))Po 9.00 zawie┼║li mnie na sal─Ö,gdzie po ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
Szanowne Panie,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Camille Albane na Karmelickiej!!!!

to zale┼╝y z czego chcesz go zrobi─ç?
[link widoczny dla zalogowanych]
Noga, ja jestem rowny miesiac na Atkinsie od 2 tygodni dolozylam troche miesa i brokuly i ogorki okazjonalnie co do wagi to weszlam w okres zastoju ale tak na oko zlecialo mi jakies 10-12 kg staram sie nie wazyc ale widac po ubraniach ze chudne. sorry
Ciotka z tej strony przyj****y stryjek ,a co to znaczy ┼╝e rodzice nie zgodzili sie na terapie ,by┼éa┼Ť u psychologa ,psychiatry ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Rozne sa szkoly glodowania,kazdy z autorow ma swoje metody i rozne sa przez to zalecenia.Ja nie spotkalam sie z tym,ze pierwsza glodowka ma byc 10 dniowa Wrecz przeciwnie ostrzegano przed tyloma dniami na pierwszej ,ale sama wiesz ze to raczej po to,zeby dmuchac na zimne.Ludzie maja rozne schorzenia ,rozny stopien zanieczyszczenia organizmu.Dla wszystkich nie ma jednej metody wiec mysle ,ze to tak wyposrodkowano zeby bylo dobrze dla ogolu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Musz─ů zrozumie─ç i one i m─Ö┼╝czy┼║ni, ┼╝e to w┼éa┼Ťnie kobieta jest przeznaczona do kierowania swoimi potrzebami i uczuciami.
[link widoczny dla zalogowanych]
to na pewno Przygody Rysia z Klanu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Może nieco zdemontuję wannę i silikonem pouszczelniam wszelkie dziury w podłodze na rury i tym podobne? [link widoczny dla zalogowanych] Jem tak, by wyszło na cały dzień do 20g węgli.
Nikt nieu mia┼é mi ich wyprostowa─ç. niefiemqfa - jest tu mowa o kosmkach w jelicie cienkim, nigdy nie powiedzialam, ze jest to jelito grube. http://www.youtube.com/watch?v=OwdlqquJDK4 W mediach i modzie jest tendencja do lansowania kobiety o wska┼║niku masy cia┼éa poni┼╝ej warto┼Ťci prawid┼éowej. A mo┼╝e wi─Öcej? [link widoczny dla zalogowanych]
I schud┼éam........ je┼Ťli zarazisz si─Ö podczas ci─ů┼╝y, sprawa jest powa┼╝niejsza, poniewa┼╝ przeciwcia┼éa b─Öd─ů traktowa─ç ci─ů┼╝e jak wroga i b─Öda ja zwalcza─ç, co moze doprowadzi─ç do poronie┼ä. Prosze dorad┼║cie mi cokolwiek plissss z G├│ry dziekuje i przesy┼éam buziaczki :* ┼╗ycz─Ö jednak!!!, aby by┼éo inaczej Obecnie proponujemy przyst─ůpienie do pozwu zbiorowego wszystkim, kt├│rzy czuj─ů si─Ö pokrzywdzonymi. ja mam dretwienie rak ale nocne i przypuszczam ze to od spania na rekach. efekty sa dziewczyny jestem bardzo zadowolona.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A b─Öd─Ö mog┼éa usun─ů─ç dwie blizny powypadkowe z kolana?
I kompletnie nie rozumiem kobiet z ciezarami (oczywiscie pomijam studentki, jak studiowalam tez nosilam plecak
[link widoczny dla zalogowanych]
nie wiem czy to ma jaki┼Ť wp┼éyw na moje dolegliwo┼Ťci ale mam krzywy kr─Ögos┼éup.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiec tym razem mam nadzieje ze bedzie lepiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zbierały się tam przez lata resztki jedzenia i w końcu się zepsuła.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
czy chetnie ubieracie spodnie?
najszybcie dostaje si─Ö takie uniewa┼╝nienie na ┼Ťl─ůsku, w katowicach max 2 lata,
Cena promocyjna 119 za kompet!
[link widoczny dla zalogowanych]

Marzy┼éam o blondzie takim ja┼Ťniutki, prawie bia┼éym. [link widoczny dla zalogowanych] pozdrawiam serdecznie
TOKSOPLAZMOZA IgG wynik w surowicy-ilo┼Ťciowo Usta kacze sa ochydne. czy wy jestescie normalni? te z peru s─ů fajne nienawidze pajakow kazdych malych i duzych [link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiscie musicie sie liczyc z podcinaniem wlosow bo konce zawsze beda ciemniejsze. J.L.DAVID ul. jest mozliwe zcigniecie czarnego koloru pod warunkiem ze nie farbowalyscie paleta... Wi─Öcej... -naprawiane (1tips) - 5z┼é Milej niedzieli wszystkim Jestem ca┼ékowicie ┼Ťwiadoma, ┼╝e to z mojej winy, ale b├│l plec├│w sta┼é si─Ö ju┼╝ niezno┼Ťny.
Zony turkow piszcie.....!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Nic nie m├│wi─ůc zap┼éaci┼éam i wysz┼éam poniewa┼╝ nie mia┼éam zamiaru ju┼╝ czegokolwiek komentowa─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Skierowano mnie do poradni chorob zakaznych a tam przeprowadzono badanie na awidno┼Ť─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
No OK, jest bulimia, ale trzeba szuka─ç odpowiednich rozwi─ůza┼ä, nie trwa─ç przy jednych.
[link widoczny dla zalogowanych]

Byłam w szoku że tak się sam obsłużył.
[link widoczny dla zalogowanych]
i mo┼╝e jak b─Ödzie cieplej to zaczn─Ö biega─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dwa dni temu weszlam na ten link i wykonalam cwiczenia. [link widoczny dla zalogowanych] Nie.
to prawda cierpliwosc nie jest moja mocna strona ale obiecuje poprawe . I oczywiscie koniecznie przestrzega─ç zasad ostro┼╝no┼Ťci ktore znajdziesz na 1-ej stronie topiku do kt├│rego link wrzuci┼éem wczoraj. ale mam pytanie jak sie czyta: Dlaczego nie robia w szkolach fryzjerskich specjalizacji??? bardzo mi na niej zale┼╝y dzi─Öki za jakiekolwiek tropy [link widoczny dla zalogowanych]
rzeczywiscie wielkie gwiazdy Nawet nie dobrych rzeczy - byle si─Ö napcha─ç... do Ganja - nie, rower nie dzia┼éa na brzuch, g┼é├│wnie nogi, a sz├│stka weidera jest mo┼╝e i super, ale trzeba uwa┼╝a─ç na kr─Ögos┼éup, bo go obci─ů┼╝a strasznie to ─çwiczenie, no chyba ┼╝e r├│wnocze┼Ťnie b─Ödziecie wykonywa─ç tak samo intensywne ─çwiczenia na mi─Ö┼Ťnie plec├│w. PiOTR KUPICHA to jest tak do d**y ze szkoda gadac, niby zaleczone, a za pare dni boli znowu... mia┼éem tydzie┼ä temu robiony zabieg u chirurga og├│lnego - klinowe wyci─Öcie paznokcia wraz z tym dzikim mi─Ösem po lewj stronie lewego palca. ja ma skrot 2,5 i gdyby nie koslawosc kolana nie robionoby mi operacji i ilizarowa ale tak bedzie najlepiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
dla krawcowej zwęzic dzinsy to żaden problem - skoro moja mama potrafiła sobie sama zwęzic spodnie to krawcowym tym bardziej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Poszlam do Ambasady na czuja na masaz bo informacji na forach nie znalazlam a nie moglam juz wytrzymac z bolami w plecach.
Ale było wszystko wpłacone w dzień złożenia tych wszystkich dokumentów
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum o bollywoodzie Strona G│ˇwna -> Namaste!! Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin